pandahs

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Look, it's raining.

Av Amanda - 13 maj 2013 16:43

Hej på er!

Ni anar inte hur glad jag är när det regnar. Därför anar ni inte hur glad jag är nu. Jag bara älskar ljudet av svaga vattendroppar som smattrar mot fönsterrutorna. Det började regna när jag precis gick av bussen påväg hem, så under skoldagen har det varit fint väder.

Fast min klass var på klass"utflykt" på Chalmers inne i Göteborg, så vi har inte varit ute så mycket. 

Vi tittade på- och gjorde jätte roliga (och kluriga) experiment. Får en stark känsla av att jag vill tillbaka dit.

Typiskt mig så skulle jag självklart glömma mobilen. Så jag har ju inga kort alls, på allt vi gjorde... Men, men.

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på tv och vila min fot (som jag plötsligt fick jätte ont i utan anledning).

 

Japp, här har ni då en bild på det vackra regnet. Ni får se min utsikt också, för jag är så snäll.

 

Och, ännu en bild på regnet...

 

Och den sista bilden. Här ser ni framförallt mig (med min supersnygga tröja jag älskar) och i bakgrunden min vackra tvätthög...


Nu ska jag äta mat! Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 17 maj 2013 11:04

Hej allihopa! Förlåt att jag inte skrev något inlägg igår, men jag kollade på Eurovision så jag glömde bort det totalt.  Jag var också ganska spänd igår, också därför jag inte skrev. Alla i min klass ska börja på en annan skola, vissa ska till oc...

Av Amanda - 15 maj 2013 20:31

Hej! Idag har jag på mig min favorittröja. "You are my sunshine" står det på med små lila diamanter. Den börjar i och för sig bli för liten för mig (usch, vad jag växer), och dessutom är det ett hål i den... Men jag använder den ändå. Idag är jag...

Av Amanda - 14 maj 2013 20:52

Hejhej! Just nu sitter jag här i mitt stökiga (okej, jättestökiga) rum. Tänkte att jag skulle gå ut till Bosse (har kanske inte sagt det, men min lejonhuvade dvärgvädur kanin heter Bosse, så nu vet ni det), men sedan fick jag panik när jag kom på a...

Av Amanda - 12 maj 2013 12:38


Ja, då var allt klart. Min blogg är fixad. Så, ja, här har ni mig, helt enkelt.  Jag älskar att fotografera, så det kommer bli mycket bilder här på bloggen.  Jag är en oftast glad tjej, som stör mig på nästan allt. Jag bor precis utanför Göteborg...

pandahs


Amanda heter jag och bor i Göteborg.

Jag är en glad tjej som stör mig på nästan allt.
På fritiden spelar jag innebandy, sjunger i kör och njuter av livet tillsammans med min kanin.

Jag älskar att vara i Småland och att låna böcker på bibliotek.

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards